Rasa Martens

Rasos Martens dienoraštis

Ar žinojote, kad nusipirkę bilietus koncerte sėdėti antroje eilėje, galite atsidurti ketvirtoje ir Jums organizatoriai paaiškins, kad Jūs sėdite ne 4 ( kaip yra realybėje), bet antroje, nes pirmosios dvi vadinasi “A” ir “B” ? Tačiau vadink jas kaip nori, realiai tai 2 eilės atsiradusios prieš pirmąsias. O kaip būtų jei atsirastų visa abėcėlė?

Žodžiu, apie viską nuo pradžių.  Bilietų portale www.bilietai.lt nusiperku bilietus į Moros Godoy ir Argentinos tango teatro koncertą Vilniuje, Kongersų rūmuose. Antrą eilę pasirenku tam, kad sėdėtume kuo arčiau ir galėčiau matyti kojų judesius, akis ir  pajustume visą energiją. 2 bilietai kainavo 406lt., t.y. žmogui 203lt.

Jau įėjus į salę pamatome, kad priekyje yra pristatyta 2 paprastų kėdžių eilės. Ten sėdasi žmonės.  Visi sėdintys realiai pažymėtose pirmose eilėse dairosi ir šnabždasi, kad kažkas čia ne taip. Aš bent jau raminuosi tuo, kad esu pakankamai aukšta ir renginio metu kažką matysiu, tačiau šalia sėdinčios labai smulkaus sudėjimo moterys nebemato beveik nieko, nes priekyje sėdi aukšti ir stambūs vyrai.

Pertraukos metu moterys eina skųstis renginio organizatoriams, kompanijos “Show Gate” atstovams, tačiau šie paaiškina, kad perkant bilietus turėjo pasakyti, jog bus pristatomų eilių. Joms nepasakė niekas. Man taip pat, nes pirkau bilietus internetu.

Nematome daug ko, bet vistiek įspūdis puikus..

 Taigi, šiandien bandau pasiaiškinti ar normalu tokie dalykai ir paskambinu organizatoriams, t.y. “Show gate” atstovams. Vaikinas man paaiškina, kad čia viskas normalu. Internete irgi turejo matytis pilkai pažymėtos eilės, kurių pradžioje bilietų nebegalima įsigyti. Tos “A”, “B”, o gal kada ir “C” eilės įjungiamos į prekybą ir pristatomos salėje, kai būna parduoti visi bilietai, t.y. susirinkusi pilna salė. 

Suprantu, tai biznis: apie 60 vietu, po 200lt…gaite paskaičiuoti patys..Bet jei aš turiu daug svečių restorane ir matome, kad neturėsime užtektinai  mėsos visiems iškepti steiką, nepradedu pjauti steikų per pusę ir nunešus svečiui sakyti, kad žinote, jūsų daug norinčių, tai jums už tuos pinigus duosime mažiau, o pasiūlau svečiui kitą patiekalą arbą ateiti kitą kartą…Juk panašiai mums buvo su vaizdu, kurio tik pusę mums pasiūlė už tą pačią kainą. 

Vaikinas pasako, kad mums dar pasisekė, nes anksčiau nei taip pilkai jie vietų nežymėdavo, bet labai jau daug kas skundęsi, tai dabar įvedė tokią žymą.. Žodžiu, aš tos žymės nemačiau. Man kaip paprastam žmogui, 1 eilė reiškia 1, 2 reiškia 2 ir t.t… Tai, kad tu perki bilietą labai anksti ir už jį užmoki iš anksto irgi pasirodo nėra privalumas, nes perkant paskutinę minutę gali gauti dar geresnes vietas..

Kalbėjome su vyru, kad Vokietijoje toks bajeris nepraeitų taip paprastai ir organizatoriams tektų daryti nuolaidą už tokį vietų pakeitimą.

O Lietuvoje pasirodo tai visai normalu, niekas neisikundžia į vartotojus ginančias instancijas. Nesiskųsiu ir aš, tačiau ateityje labai atsargiai rinksiuosi bilietus.

Manau, kad čia ir online bilietų pardavimo portalai, kaip organizatorių partneriai šiek tiek nukenčia, nes tai pakerta pasitikėjimą jais. Juk tai sudaro prielaidas manyti, kad galbūt perkant bilietus kasose žmonės būtų informavę tiksliau.

7 Komentarų iki šiol.

  1. noname says:

    primytyvi prekyba primityvioje šalyje yra normalu.
    mano profilį pašalino, be jokių komentarų, iš http://www.efoto.lt, kadangi aš prie jų reklamuojamos ir pardavinėjamos knygos “Kūrybiška nespalvota fotografija” parašiau, kad jau įgrįso tie patys milijonus kartų matyti pavyzdžiai ir kalbos apie tą patį.
    Kaip matosi, jokių įžeidimų, tik nuomonė, pagrįsta eilės metų patirtimi. Buvau pašalintas akimirksniu.
    Žinoma, šitoj vietinių gudročių kontorėlėj niekada nieko nepirksiu ir kitiems pasakysiu.
    Bendrai, lietuviška fotografija gerokai atsilieka nuo pasaulinių krypčių. Ji naivi, netgi primityvi, išlenda daug paaugliško mąstymo, kai perdėtai akcentuojama kokia nors detalė ar ofisiniam šūdmaliui “juokinga” detalė.

  2. VETRA says:

    Taip pat ir mes i Chris Botty koncerta, turejom bilietus pirmoje eileje, prisidejo dvi eiles nusivyleme kongresu rumu organizacija, tiesiog netraukia ten eiti, o tokie nuostabus vakarai butu.

  3. Rasa says:

    Vetra, bet cia yra vienas kabliukas: ne visus tuos renginius organizuoja patys Kongresu rumai, jie sale isnuomoja ir nesuka del to galvos.
    O mes automatiskai tapatiname tai su Kongresu rumais, kas irgi yra normalu.
    Cia ir yra dalykas, kad renkantis partneri labai svarbu pasirinkti ji patikima, nes kitaip jis gadina ir tavo gera varda.

  4. ro says:

    Apgailėtina, Rasa. Vieną dieną gelbėjat Afrikos vaikus, o kitą jau skundžiatės, kad sėdit ne 2, o 4 eilėj.. Labai jau hipokritiška.

  5. Rasa says:

    Nemaisykite dviejų skirtingu dalyku: aš kalbu apie vartotoju teises ir gauta paslaugos kokybe. Jei aš perku paslauga – noriu gauti ją kokybišką. Savo irase kalbu apie biznio darymo ipatumus.
    Nejaugi jei darai labdara, tai neiti į koncertus, nepirkti drabužių ir t.t. Esmė yra dalintis.

  6. MadameV says:

    “O Lietuvoje pasirodo tai visai normalu, niekas neisikundžia į vartotojus ginančias instancijas. Nesiskųsiu ir aš… ”
    O kas skųsis? Ir kam tada tos instancijos? Ir jei jūs ne, ir kitas ne, ir visi kiti lietuviai ne, tai kada pas mus bus taip kaip Vokietijoje?

  7. Lina says:

    Is patirties zinau, kad Kongresu rumuose neverta pirkti pirmoje eileje, nes gausi 2 eiles pries nosi ir dar liksi sedeti duobeje ir nieko nematysi. Viena karta jau gavau taip siaubingai nusivilti. Liudna