Rasa Martens

Rasos Martens dienoraštis

Taxi istorija

Parašė Rasa 2009 Jan 8 2 Komentarų

 taxi

Ir vėl viena istorija nutikusi mums Vilniuje, kuri pasakoja apie paslaugas, t.y. taxi paslaugas.

Žodžiu, 2 skirtingos situacijos. Ta pati taxi paslaugų įmonė tik skirtingi vairuotojai. Ši istorija parodys kaip žmonės dirbantys įmonėje formuoja įvaizdį apie kompanijos paslaugas ir kaip jie patys nemoka užsidirbti arbatpinigių per savo žioplumą..

Prieš Kalėdas skrendant į Vokietiją išsikvietėme taxi, kad mus nuvežtų į oro uostą. Atvažiavo automobilis labai greitai, vairuotojas ( kokia 35 metų žmogus) pamatęs mus su lagaminais staigiai išlipo iš mašinos, atidarė mums dureles, o pats tuo metu sukrovė lagaminus į bagažinę. Žmogus tvarkingai apsirengęs, nesmirdi cigaretėmis, tylus, ramus..Nuvažiavus iki oro uosto taksometras rodė berods 17,30 lt. Vairuotojas skubiai išlipo iš  mašinos, užkėlė mūsų lagaminus ant vežimėlio ir gavo viso 30 litų. Kai aš pasakiau, kad grąžos nereikia, nes tai arbatpinigiai jam už tikrai gerą aptarnavimą, žmogus net nustėro..jis mums sakė, kad juk nieks neduoda tiek daug ir t.t.  Tačiau nusprendėme, kad jis tikrai buvo vertas tų pinigų, nes davė mums daug daugiau nei tikėjomės. O be to Kalėdos..

Parskridus atgal į Vilnių vėl išsikviečiau taxi, nes oro uoste stovinčių taxi paslaugomis nesinaudoju iš principo. Vieną kartą ir pati buvau apgauta ( 3 km kelio kainavo 40 lt, dienos metu), o be to, ne vienas mūsų viešbučio svečias buvo taip pat apgautas. Svečią atvežus nuo oro uosto iki mūsų “Mabres” buvo prašoma iki 60 lt.

Taigi, išsikviečiu taxi ir palaukus 10 min atvažiuoja smirdantis, piktas vairuotojas. Jis nenori kelti mūsų lagaminų į bagažinę ir sėkmingai laukia kol tai padarys mano vyras. Kai šis to nepadaro, tada nepatenkintas griebia lagaminą ir metą jį i bagažinę..man net juokinga buvo, kad jis taip įmetė..

Kelionė vyksta labai įdomiai..man paklausus ar yra darbo per Kalėdas žmogus pradeda kelkti savo kompanijos bosus, visą Lietuvą, klientus, nes iškvietimų nėra, o jam valgyti reikia. Vairuotojas kalbėjo tokiu pakeltu tonu, kad mano vyras netgi manęs paklausė ar ne ant manęs jis čia rėkia..

Kai atvažiavome iki mūsų namų taksometras rodė berods 15,20 lt. Taksistas ramiai sėdėjo automobilyje ir matyt laukė kol mes kuo greičiau išsinešdinsim ir pasiimsim savo lagaminus. Atskaičiavau lygiai tiek, kiek manęs buvo prašoma. Užmokėjau. Išlipusi pagalvojau, kad tokį darbuotoją iš karto atleisčiau iš darbo..gaila tik kad bosai dažnai to nesužino..

O aš kaio klientas, jeigu nežinočiau, kad toje kompanijoje dirba ir kitokių žmonių, niekada daugiau neskambinčiau jiems..

O juk šiuo metu situacija taxi kompanijoms nėra tokia palanki, kokia buvo prieš metus..

Kategorijos: Mabre, Verslas

2 Komentarų iki šiol.

  1. Agni says:

    Tai parasyk, butinai, kokiu kompaniju paslaugomis naudojaisi!

  2. Rene says:

    Kad cia ir nuo zmogaus daug priklauso.Aisku,vieni darbdaviai rupinasi savo darbuotojais,kaip jie aptarnauja,kitiems-vienodai.Sunus dabar kartu dirba(apsaugoj),kartu mokosi(dieniniam),tai juokas ima,kai parduotuvej konsultantai begioja nuo klientu arba slapstosi.Tai,sako,klausia manes,na,o apsauga negali kalbeti,nes gal,sakykim ,tycia nukreipia demesi.Tai,sako,yra geru zmoniu,paimu ir nuvedu pas gera ,tai daznai ateina zmones ir jam padekot.ir jis patenkintas lieka.Manau,zmones ,taip pat.:-)